Promocje i konkursy konsumenckie i dla sieci sprzedaży
- Strategia komunikacji
i koncepcja promocji kierowanej do klientów (dobór i zakup
kampanii internetowej, propozycje nagród, hasła reklamowe
i teksty oraz projekty materiałów drukowanych, projekty
i teksty do Internetu, koordynacja działań promocyjnych). - Koncepcja i realizacja tematycznych
serwisów WWW
(kreacja, projekty, teksty, realizacja).
- Koncepcja i realizacja konkursu dla klientów, koordynacja obsługi
konkursu, podstrona konkursowa na firmowej stronie WWW
(dobór nagród, projekty graficzne, teksty). - Kreacja, hasła reklamowe, samodzielne opracowanie tekstów przez agencję lub redakcja na podstawie przekazanych materiałów; koncepcyjny dobór zdjęć (ilustracji), projekty graficzne plakatów, ulotek produktowych, folderów itp.
- Strategia komunikacji
i koncepcja konkursu
dla sieci sprzedaży (propozycja nagród,
hasła reklamowe,
teksty i projekty graficzne
materiałów drukowanych
i elektronicznych oraz
portalu sprzedażowego). - Komunikacja konkursów dla sieci sprzedaży – newslettery tematyczne, okazjonalne – koncepcja i hasło, opracowanie tekstów
i projektów graficznych.