Promocje i konkursy konsumenckie i dla sieci sprzedaży
Promocje
 
  • Strategia komunikacji
    i koncepcja promocji kierowanej do klientów (dobór i zakup
    kampanii internetowej, propozycje nagród, hasła reklamowe
    i teksty oraz projekty materiałów drukowanych, projekty
    i teksty do Internetu, koordynacja działań promocyjnych).
  • Koncepcja i realizacja tematycznych
    serwisów WWW
    (kreacja, projekty, teksty, realizacja).
Konkursy konsumenckie
 
  • Koncepcja i realizacja konkursu dla klientów, koordynacja obsługi
    konkursu, podstrona konkursowa na firmowej stronie WWW
    (dobór nagród, projekty graficzne, teksty).
  • Kreacja, hasła reklamowe, samodzielne opracowanie tekstów przez agencję lub redakcja na podstawie przekazanych materiałów; koncepcyjny dobór zdjęć (ilustracji), projekty graficzne plakatów, ulotek produktowych, folderów itp.
Konkursy dla sieci sprzedaży
 
  • Strategia komunikacji
    i koncepcja konkursu
    dla sieci sprzedaży (propozycja nagród,
    hasła reklamowe,
    teksty i projekty graficzne
    materiałów drukowanych
    i elektronicznych oraz
    portalu sprzedażowego).
  • Komunikacja konkursów dla sieci sprzedaży – newslettery tematyczne, okazjonalne – koncepcja i hasło, opracowanie tekstów
    i projektów graficznych.